Veelgestelde vragen

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is gegaan?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u een bevestigingsmail. Heeft u deze mail niet binnen 2 uur gehad neem dan contact met ons op. U kunt een typefout hebben gemaakt of de mail kan in de spambox zijn beland.


Hoe annuleer ik mijn order?

Als u uw order wilt wijzigen, moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Om alles makkelijk te laten verlopen is het fijn als u het ordernummer en de wijzigingen die u wilt maken erbij vermeld. Zodra uw order is gewijzigd, ontvangt u een bevestiging van ons.
Houd er rekening mee dat zodra uw order is ingepakt of verzonden is, deze niet meer geannuleerd kan worden.

Ik heb zojuist mijn bestelling ontvangen en een aantal artikelen zijn niet juist. Wat nu?

Als uw bestelling niet juist is, neem zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan via e-mail of telefoon. Wij sturen u een e-mail met daarin alle benodigde stappen om het afhandelen van uw onjuiste artikelen zo goed mogelijk te laten verlopen. Heeft u een artikel ontvangen die beschadigd is? Als het mogelijk is, stuur ons een foto van de beschadiging. Wij contacteren u zo snel mogelijk om u hierin tegemoet te komen.


Hoeveel zijn de verzendkosten?

Wij verzenden op dit moment alleen nog in Nederland. De bezorgkosten zijn 8.95 euro. Woont u niet in Nederland, maar wilt u wel wat kopen via onze webshop? Neem gerust contact met ons op.

Mijn bestelling staat al een langere periode op verwerken, wat nu?

Wij zijn een klein bedrijf en proberen alles zo goed en zo snel mogelijk voor u te regelen. Wanneer u vragen heeft kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij kijken dan waar het misgaat en treffen een passende oplossing.

Mijn orderstatus geeft aan dat mijn pakket ‘’afgeleverd’’, maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen contact opnemen met de bezorgdienst om een onderzoek op te starten. Zo zorgen wij ervoor dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Hoe kan ik betalen?

Alle betalingsmethodes bij Stijl Alkmaar zijn:
iDeal
Visa
Mastercard
American Express


Hoe retourneer ik een artikel?

Mail naar info@stijlherenmode.nl welk artikel terugkomt. Wanneer u van ons bevestiging heeft ontvangen kunt u het product naar ons terugsturen. De kosten van het terugsturen zijn voor uzelf. U kunt natuurlijk ook zelf het artikel bij ons in de winkel komen terugbrengen. Uw aankoop wordt binnen 14 dagen teruggestort, wanneer het artikel niet defect is en is aangemeld binnen de bedenktermijn van 14 dagen.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Helaas vergoeden wij niet de retourkosten.

Kan ik mijn bestelling omruilen voor een andere maat?

Dat is mogelijk. Neem hiervoor alleen eerst contact met ons op.

Hoe weet ik dat jullie mijn retour hebben ontvangen?

Wij sturen een bevestigingsmail naar u op het moment dat het pakket is binnengekomen bij ons.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Binnen 14 dagen heeft u het geld op uw rekening

U heeft een product bij ons besteld, maar is niet meer bij ons op voorraad.

Uiteraard storten wij u geld terug. Het factuurbedrag staat binnen 14 dagen weer op uw rekening. Wanneer u met creditcard heeft betaald, dan wachten wij tot het factuurbedrag op onze rekening staat. Vervolgens gaat de termijn van 14 dagen in.

U heeft een product besteld en naar ons teruggestuurd.

Nadat wij het product in originele staat hebben ontvangen, zullen wij zorgen dat het factuurbedrag (of het deel behorend tot het geretourneerde product) binnen 14 dagen wordt teruggestort op de rekening waarmee u het artikel heeft afgerekend. Wanneer u met creditcard heeft betaald, dan wachten wij tot het bedrag op onze rekening staat. Het kan voorkomen dat het product eerder bij ons in de winkel is dan het factuurbedrag op onze rekening staat. Dit kan ertoe leiden dat het terugbetalen meer tijd dan 14 dagen in beslag neemt.
Verzendkosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening.

Ik heb een vraag en wil graag contact met u opnemen. Is dit mogelijk?

U kunt ons bellen op winkeltijden. Voor meer info kunt u kijken bij onze contactgegevens
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
U kunt ons bellen, onze telefoonnummer is: +31(0)72 511 25 87
U kunt ons mailen, onze e-mailadres is: info@stijlherenmode.nl

Waar zijn jullie winkels gevestigd en waar kan ik de openingstijden vinden?

Wij hebben een winkel in Alkmaar. De openingstijden kunt u vinden op onze website: http://stijlalkmaar.nl

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.

Stijl

Alkmaar Herenmode & Casual webshop

Close